onsdag 11 juni 2008

Pendlarpåse med posten

Ett trevligt mjukt kuvert väntade på mig i brevlådan när jag kom hem! Kuvertet innehöll den söta lilla praktiska pendlarstickpåse jag beställt från Sannsticks häromdagen.





Den är sydd av Sanna och i perfekt storlek för en sockstickning eller någon annan mindre stickning. Jag gillar den och jag misstänker att jag kommer att få en hel del nytta av den under sommarens flängande och höstens karriär som nybliven tågpendlerska. :)

Just nu är det ju fotbolls-EM (det har väl ingen haft en chans att undgå?) och då mäts ju allt i halvlekar och matcher: jag somnade i soffan idag och sov en hel match, dvs 90 min exkl. paus. ;) Imorgon är det student, så efter det får jag tack och lov ett par dagars arbete i lugn och ro innan det är dax för semester!!! Då ska det sovas. Och stickas. Och vattnas blomsterkrukor. Och flyttpackas!

Inga kommentarer: