tisdag 2 oktober 2007

Knökafull brevlåda

Oj, vilken postdag det var idag! Ett fint vykort från Solveig och Jimmy, en Trainspotting-affisch, Gärdsingen, två serietidningar, byxor till Ola, filmer från LoveFilm och sist men inte minst det bästa av allt: ett paket till mig från Garnkorgen innehållandes en nystmaskin och tre nystan sockgarn!!!



Jag formligen längtar tills jag hinner laga min nystvinda så att jag kan koppla ihop den med nystmaskinen och nysta upp alla härvor jag har.



Det mörkbruna Opalgarnet ska bli ett par flätstickade sockor (modell Whitby) ur boken "Knitting on the Road" av Nancy Bush och det karibiskfärgade Kaffe Fasett-Regiagarnet ska bli ett par helt vanliga slätstickade sockor.

Det har redan varit en lång dag, så nu är det bums i säng som gäller.

Inga kommentarer: