tisdag 27 november 2012

Ulligt i Wenestadbladet

Iiiiik!!! Kolla senaste numret av Wenestadbladet!





Mönster på Torparmuddar av yours truly. :) Inom kort lägger jag även upp dem här ifall någon känner för att göra en snabbstickad julklapp eller ett par till sig själv.

Ja, jag vet, man kan tycka att jag är lite fånigt glad för ingenting, för Wenestadbladet läses väl inte av särskilt många då den endast går ut till de som är medlemmar i Venestad Byalag. Men jag tycker det är grymt kul ändå, för det är första gången jag har fått skriva något stickrelaterat utanför bloggformatet. :)

4 kommentarer:

Tina sa...

Wow! Det måste vara en skön känsla att bli publicerad. :)

Manduzana stickar sa...

Vad roligt! Det ska du vara stolt över :)

KatarinaZA sa...

Kul! Ser fram emot att få ta del av mönstret.

Otaliga projekt sa...

Ja, inte vet jag var Venestad ligger, men glad för din skull kan jag vara ändå. Kul! Grattis.