fredag 9 november 2012

Den oemotståndliga jutesäcken

Vi har köpt nästan alla julklappar nu, och jag är även klar med min första julklappsstickning (en av tre planerade). Vi har slagit in alla klapparna och lagt dem i en jutesäck för att hålla lite ordning på dem. Naturligtvis var den en liten pälsboll som tyckte att det var en perfekt sovplats...



Söta, söta Ickx! Både Ickx och Monza tycker att juteväv luktar helt oemotståndligt, så jag hoppas att tomten inte är allergisk mot katthår, för den kommer att vara väldigt luddig när det börjar närma sig den 24 december.

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Oj vad tidigt ni är klar med klapparna. Jag har också en hel del klart till tomten.

Linda sa...

Jodå, vi var snabba i år. Några återstår dock. Men vi tänkte somså att nästa lön går nog till att köpa julmat.

Ulricha sa...

Jag tror inta att tomten är allergisk mot katter :-) Han brukar ju avbildas med dem i stallet :-)

Fina Ickx, ser ut att ha hittat bästa platsen. Att ni redan har fixat så många julklappar. Jag är uppe i typ 5 stycken, stickar på den 6:e.

Ha en fin helg!

Sunna sa...

nu blev jag riktigt avvis, redan klar?? wow så imponerande

Inger sa...

Tänk den som vore ute i så god tid, har fortfarande ingen aning om vad jag ska hitta på att ge.