måndag 14 februari 2011

Hjärtligt...

Glad alla hjärtans dag! Vi har firat det här hemma med lite extra mys samt något gott till kvällskaffet. Inte dumt alls!

Igår fick jag en spännande inbjudan som jag inte kunde tacka nej till, nämligen en inbjudan till att delta i Ovesholms syjunta. Resultatet vad mödorna ska lottas ut alternativt säljas till förmån för Ovesholms IF. Det kan vara skoj och vara med och sticka lite, tyvärr kommer jag inte att kunna delta i den fysiska juntan eftersom de träffas på onsdagskvällar någon gång i månaden, och jag som pendlare redan har sinnesjukt långa vardagar och inte pallar med kvällsaktivitet utanför hemmets väggar. Men jag får väl pyssla lite på egen hand och kanske rent utav bjuda in till en sommarjunta i vår trädgård eller något sådant.

1 kommentar:

elisabet sa...

Jag har precis stickat ett par av dina muddar..............ett mycket bra mönster och välskrivet.
Kommer på bild i min veckobok i morgon.