torsdag 2 september 2010

Utmärkelse!!!

Snälla, rara Garntrollet har gett mig en utmärkelse!!! :) Åh, så roligt!



Tack, tack, givetvis får du den tillbaka av mig! Jag ska skicka den vidare också, men jag måste lura till vem först och det gör jag nog imorgon kväll. Däremot berättar jag mer än gärna sju sanningar om mig själv (såsom man ska!):

1. Jag älskar juice och smoothies, och är besatt av Brämhults. :) Få saker slår dock hemmapressad apelsinjuice eller hemmagjord smoothie (med eller utan youghurt).
2. Jag har tämligen bestämda uppfattningar om saker och ting, så Ola har köpt mig ett förkläde som det står "Queen of Fuckin' Everything" på. ;)
3. Min favoritgodnattsaga innan jag ska sova är om Ola läser en berättelse ur "Lagens långa näsa" av Hans Alfredson för mig. Nästbäst är om Hasse själv läser via ljudbok.
4. Jag kan obehindrat tänka på något under tiden som jag pratar om något helt annat. Det är en sk "lärarskada".
5. Hela vårt hem är influffat av katthår. Även om vi städar aldrig så mycket fluffar det snabbt fram nytt tack vare familjens två små hårbollar... (Detta får till följd av att allt jag stickar innehåller en liten mängd katthår tillsammans med garnet, helt ofrivilligt.)
6. Jag gillar min trädgård väldigt mycket.
7. Diskmaskinen är en av våra bästa investeringar. Det finns få saker som är så ångstfyllt som att handdiska...

Tjahopp, det var sju saker om mig. Jag återkommer imorgon med de som jag kommer att skicka utmärkelsen vidare till, min hjärna har redan krupit i pjyamasen och gått och lagt sig så därför avvaktar jag. ;)

Inga kommentarer: