måndag 1 februari 2010

Tulpaner betyder vår (eller kanske bara mindre vinter)

Tänkte att jag skulle visa ett par mysiga helgbilder...




Jag fick en jättefin försenad julklapp från Anna, perfekt avpassat till ett chokladmonster som mig; nämligen ett chokladmemo! Memokorten har chokladmotiv och det låg en liten ask fina praliner med. Jag har ännu inte vågat mig på att äta dem, men de doftar vidunderligt gott.



Och så har jag köpt årets första bukett tulpaner... Nu är det (snart) vår! :)

Jag vill även passa på att sända ett litet tack till Garntrollet (om du mot förmodan läser detta), som nu har lagt bloggandet på hyllan: Tack för all inspiration! Skulle din blogglust sätta in igen är du välkommen tillbaka.

4 kommentarer:

Garntrollet sa...

Åh, jag läser vissa bloggar fortfarande ;-) Tack!

Vilka underbara tulpaner!

Ha det bra! Jag får se hur det blir med mitt bloggande i framtiden.

Linda sa...

Ha det bra du också! :)

Frida sa...

Jag håller med dig om att tulpaner betyder vår. Vi kan i alla fall hoppas att den kommer snart!
Kram Frida

Camilla sa...

ÄLSKAR dina döda fiskar!!

Det finns en award till dig på min blogg