torsdag 13 augusti 2009

Massor med musik











Jag passar på att visa lite bilder från trädgården, visserligen tagna i juli och inte nu i augusti, men det blommar ju inte mindre nu om man säger så. :) Jag behöver verkligen ta mig tid att rensa ogräs, men beskär man bara bilderna tillräckligt hårt syns inte maskrosorna och naten på bild. ;)

Vi sitter här hemma och lyssnar på Spotify och sjunger (lätt falskt) för full hals. Och vi kan bara konstatera: 1991 var ett grymt musikår!!! Själv balanserade jag på gränsen till tonåring då, så givetvis minns jag nästan varenda artist och låt från den tiden, så möjligtvis är jag liiite partisk... Men det var ett grymt musikår, tro mig! Här kommer lite smakprov från diverse stilar.

















Allt är i sanning inte stor musik, men minnena är bra i alla fall! :)

Inga kommentarer: