måndag 2 februari 2009

Utmärkelse och utmaning

Jag har fått en utmärkelse och en utmaning av Emma!



Tack snälla Emma för utmärkelsen! :)

Utmaning är att göra en "Kan inte vara utan"-lista. Hm... Vad kan inte Linda vara utan?

1. Katter, Olor, Mimmiar och andra luddiga alternativt för min överlevnad viktiga individer.
2. Garn och stickor. Livet skulle vara ganska tråkigt utan stickning.
3. Min trädgård och mina växter. Jag har redan sett en liten lökbladstopp sticka upp ovan jord och det gör mig salig.
4. Böcker. Jag älskar böcker; faktaböcker, fiction, deckare, stickböcker, trädgårdslitteratur, kokböcker, husmoderslitteratur. Gamla, nya, begagnade - det spelar ingen roll, de får gärna bo hemma hos mig.
5. Choklad. Jag är chokofil!

Givetvis skickar jag utmärkelsen tillbaka till Emma (som idag har lagt upp ett mönster på en superfin egendesignad basker!), och jag ska skicka den vidare. Jag är bara lite för trött för att tänka just nu (i skrivandets stund är klockan 23:24), men jag återkommer med detta imorgon.