onsdag 4 februari 2009

Utmanad, bildligt sett

Jag har fått en bildutmaning från Annika:

* Gå in i mappen Mina bilder.
* Gå till den sjätte mappen.
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Eftersom jag hamnar i den mapp som jag kallar "Oredigerat" och som jag tankar in bilder i när jag för över bilder från kameran och denna mapp är tom för tillfället så väljer jag att göra på ett annat sätt istället. Jag gick in i min femte mapp, valde fjärde undermappen och tredje bilden, och då fick jag upp denna:



De här gummistövlarna fick jag i födelsedagspresent av Ola 2005. De är härligt prickiga och man blir sprallig bara av att se dem. Numera är de inte så rena och fina, eftersom jag har använt dem när jag grävt i trädgården, men de är fortfarande det rödaste par gummistövlar jag träffat på. :)

Eftersom jag redan har varit en anarkist och inte följt instruktionen så skickar jag inte utmaningen vidare. Däremot skickar jag Annika utmärkelsen som jag fick från Emma i ett tidigare inlägg som tack för den roliga utmaningen! Varsågod!