onsdag 7 januari 2009

Harry som knit-a-long

Jag har anmält mig till en ny KAL på Stickameras hemsida: en Harry Potter-KAL! Ohhh, vad kul det ska bli! Jag har ju stickat ett och annat Potter-inspirerat mönster tidigare, men det ska bli kul att sticka mer på samma tema. Riktigt vad det blir vet jag inte än, men jag och Ola får ha en liten filmkväll för att sätta sprätt på inspirationen. Vi lyssnar dessutom på Harry Potter och Dödsrelikerna i ljudboksform när vi åker till och från jobbet nu. Jag gillar Krister Henrikssons inläsningar jättemycket, han slås bara av Stephen Fry's engelska inläsningar. Men så är jag ju oförskämt förtjust i Stephen Fry också.

Jag är snart färdig med den första bolstermönstrade vanten (det fattas bara toppen på tummen), så nu ska jag dricka te och sticka klart den.

1 kommentar:

Annika sa...

Halloj igen...22 jan kl 14-15:30 är tiden för cafét...

Kramis Annika