onsdag 21 januari 2009

Ett kulturellt inslag i tillvaron

Idag har vi varit lite kulturella och kollat på Babel på SVT2. Anledningen? Hushållets favoritförfattare/artist Carl-Johan Vallgren intervjuades med anledning av sin nya bok, Kunzelmann & Kunzelmann, som kommer ut den 23/1. Nu väntar jag med spänning på att få läsa den!

Annars stickar jag lite söta små saker här varvat med mina andra tusen projekt jag har på gång. Än så länge är de söta småttigheterna hemliga eftersom det är en liten födelsedagsgris som ska ha dem. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Boken lät spännande (har inte läst något av honom tidigare). Men intervjun... Kanske är det jag som är knepig, men vilken usel intervju. Jag är så irriterad på programledaren, som dels talar som om han talar till en dagisgrupp (det gör Horace också :-) och så pratar han så länge, meningarna tar aldrig slut. Jag såg inte klart hela Babel...