tisdag 8 april 2008

Sömnigt inlägg

Zzzzz... Jag har varit supertrött hela dagen, trots att jag sov åtta timmar natten till idag. Det var hur skönt som helst, men jag är trött ändå. Jag kanske får satsa på att sova lite mindre inatt... :)

Snart är bakstycket på Hampus regnbågströja färdigstickat. Det går verkligen fort att sticka så små kläder, ett par varv till och det första lilla stycket på tröjan är klart. Den blir så fin och dessutom härligt mjuk, såsom det måste vara till småknöpar i tvåmånadersåldern!

Den 10-11 maj är det Trädgårdsmässa på Kalmar Slott, och jag och Anna funderar på att gå. Jippi!

Nu ska jag gå och lägga mig och ta stickningen med mig till sängen. Men innan man somnar kan man behöva lite Sahara Hotnights... Coola brudar från Robertsfors kan man aldrig få för mycket av!

Inga kommentarer: