lördag 1 december 2007

Sockklubb

Jag har anmält mig till Stickameras sockklubb!



Det är en knitalong som går ut på att man får ett nytt sockmönster att sticka en gång i månaden under hela 2008 via Stickamera. Mönster, bilder på alstern samt tävlingar kommer under året att publiceras i ett speciellt forum för deltagarna på Stickameras hemsida. Det ska bli kul, men jag misstänker att jag kanske har tagit mig lite vatten över huvudet... Dels är jag inte så snabb med att bli klar med mina projekt (mitt heltidsjobb tar ju en viss av min vakna tid), dels är jag ingen avancerad stickerska (men desto mer entusiastisk!). Minimikravet var dock att man stickar ett par sockor per kvartal, och det borde jag ju klara, allrahelst eftersom jag verkligen gillar att sticka sockor. Hursomhelst, det ska bli kul!

Julklappsstickningsrapport: Jag håller tempot, projekt 2b är till 98% slutfört.

Inga kommentarer: